Over mij

Mijn foto
Groningen, Netherlands
Ik ben John Koster. Geboren in 1960 in Canada. In 1965 naar Nederland verhuisd. Getrouwd, 3 kinderen (zoon 1997, 2 dochters 2003). Eind 2009 begonnen met schrijven. Alle bijdragen op deze weblog zijn door mij, onder eigen naam of Papagoose, geschreven, tenzij uitdrukkelijk door mij anders vermeld. Mijn profielfoto is een afbeelding van een grote Canadese gans en is gemaakt door Andreas Trepte www.photo-natur.de bron: Wikipedia.

maandag 16 februari 2015

Rare man op de trap

Ik hoor papa lopen op de trap
Naar beneden
Het is één uur

Het licht gaat aan
Een streep onder mijn deur
De wc wordt doorgespoeld
En nog een keer
En nog een keer
De douche gaat aan

Het licht gaat uit
Ik hoor papa lopen op de trap
Naar boven

Ik hoor iemand lopen op de trap
Hij heeft een vreemde stem
Het is twee uur

Ik klop op de muur
Jij komt
Dat is de afspraak

Wij horen iemand lopen op de trap
Naar beneden
Het is een rare man

Het is drie uur
Jij blijft aan mijn kant van de muur
Dat is de afspraak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten