Over mij

Mijn foto
Groningen, Netherlands
Ik ben John Koster. Geboren in 1960 in Canada. In 1965 naar Nederland verhuisd. Getrouwd, 3 kinderen (zoon 1997, 2 dochters 2003). Eind 2009 begonnen met schrijven. Alle bijdragen op deze weblog zijn door mij, onder eigen naam of Papagoose, geschreven, tenzij uitdrukkelijk door mij anders vermeld. Mijn profielfoto is een afbeelding van een grote Canadese gans en is gemaakt door Andreas Trepte www.photo-natur.de bron: Wikipedia.

donderdag 18 februari 2010

Midweekje weg

Goedemorgen, Roomdal vakantieparken, met Michelle. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
Ja, hallo, met John. Ik wil graag een bungalow huren voor de voorjaarsvakantie voor vijf personen. Zijn er nog lastminutes?
Ik zal kijken, meneer, wat zijn uw wensen?
Hoe bedoelt u?
Voor hoeveel personen?
Vijf, maar we willen graag drie slaapkamers.
Heeft u voorkeur voor een park of misschien een regio?
Nee, dat maakt niet zoveel uit, als er maar een zwembad is.
Een zwembad. Welke periode?
Een midweek van 22 tot 26 februari graag.
Eén moment alstublieft, ik zoek de beschikbare parken.

Bedankt voor het wachten. Er zijn vier parken beschikbaar in die periode met zwembad. Dat zwembad, moet dat met of zonder?
Met of zonder?
Met of zonder patat?
Hoe bedoelt u, met of zonder patat?
Sommige zwembaden zijn met patat, de meeste zijn zonder.
Zit dat dan bij de prijs in?
Nee meneer, in de meeste zwembaden op onze parken kun je geen patat en frikandellen en zo meer kopen. Ook geen cola, trouwens, alleen fruitdranken.
Nou, wij willen graag een zwembad met patat en frikandellen en cola!
Eén momentje dan.

Het spijt me, meneer. Van de vier beschikbare parken met zwembad zijn er drie zonder patat en één met een afgezonderde patatruimte achterin.
Hoezo, patatruimte.
Achterin het zwembad is een afgescheiden ruimte waar je patat kunt krijgen. Frikandellen en cola weet ik niet, staat niet in de informatie. Deze ruimte heeft gespiegeld glas, zodat mensen van buitenaf u niet kunnen zien patat eten. En een speciaal systeem tegen de geurtjes. Dus wat wilt u?
Doet u dan maar een park zonder patat. Maar wel drie slaapkamers en een speeltuin?
Ja hoor, een speeltuin is standaard aanwezig op onze parken. Dan heb ik hier een mooie bungalow voor u met drie slaapkamers, in de periode van 22 tot en met 26 februari, op park Corpore Sano.
Prima, dank u.
Nog graag uw adresgegevens voor de bevestiging …..

Zijn jullie klaar? Kom jongens, kruip er maar in, we gaan. Lekker een midweekje weg!
John, heb je de frituurpan?

Ja, die ligt achterin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten