Over mij

Mijn foto
Groningen, Netherlands
Ik ben John Koster. Geboren in 1960 in Canada. In 1965 naar Nederland verhuisd. Getrouwd, 3 kinderen (zoon 1997, 2 dochters 2003). Eind 2009 begonnen met schrijven. Alle bijdragen op deze weblog zijn door mij, onder eigen naam of Papagoose, geschreven, tenzij uitdrukkelijk door mij anders vermeld. Mijn profielfoto is een afbeelding van een grote Canadese gans en is gemaakt door Andreas Trepte www.photo-natur.de bron: Wikipedia.

donderdag 8 juli 2010

Leven en Dood



De geest
verenigt
het leven

De tijd
stenigt
ons gezicht

De dood
lenigt
alle pijn






(c) schilderij door Torcque, www.torcque-art.com

2 opmerkingen:

  1. Mooie schildering van Torcque!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoewel ik er een erg trieste ondertoon in vind....blijft de tekst pakken, telkens weer. Het is als een kubus, waarbij de vlakken telkens een ander licht krijgen. (ik bedoel te zeggen dat er steeds nieuwe elementen uit je gedicht naar voren lijken te komen).

    BeantwoordenVerwijderen