Over mij

Mijn foto
Groningen, Netherlands
Ik ben John Koster. Geboren in 1960 in Canada. In 1965 naar Nederland verhuisd. Getrouwd, 3 kinderen (zoon 1997, 2 dochters 2003). Eind 2009 begonnen met schrijven. Alle bijdragen op deze weblog zijn door mij, onder eigen naam of Papagoose, geschreven, tenzij uitdrukkelijk door mij anders vermeld. Mijn profielfoto is een afbeelding van een grote Canadese gans en is gemaakt door Andreas Trepte www.photo-natur.de bron: Wikipedia.

donderdag 1 juli 2010

Ode aan Pieps


Mijn hoofd gebogen,
handen geketend.
Ik draag niet de zonden
van alle knuffels,
de gehele knuffelheid.
Die last rust niet op mij.

Ik ben bespot,
neergeworpen en bespuugd.
Dan weer opgenomen,
vertroeteld.
Gereinigd en gedroogd.

Mijn liefde is onvoorwaardelijk,
hier houdt elke vergelijking op.

2 opmerkingen:

  1. Jij blijkt een dichterlijke ader te hebben, mooie gedichten heb je de laatste dagen neergezet..

    BeantwoordenVerwijderen