Over mij

Mijn foto
Groningen, Netherlands
Ik ben John Koster. Geboren in 1960 in Canada. In 1965 naar Nederland verhuisd. Getrouwd, 3 kinderen (zoon 1997, 2 dochters 2003). Eind 2009 begonnen met schrijven. Alle bijdragen op deze weblog zijn door mij, onder eigen naam of Papagoose, geschreven, tenzij uitdrukkelijk door mij anders vermeld. Mijn profielfoto is een afbeelding van een grote Canadese gans en is gemaakt door Andreas Trepte www.photo-natur.de bron: Wikipedia.

dinsdag 5 augustus 2014

De Man

Tussen Trévern en Goulien.

De man
liep langs de weg.

Vandaag
kwam hij ons tegemoet
hij was tanig en klein.

De man
liep op bruine klompen
hij droeg geen hoed
geen lange zwarte jas.

Vandaag
moest hij iemand halen
hij stak zijn hand op
het was een groet
geen teken om te stoppen.

De man
vervolgde zijn reis
wij zagen hem in de spiegel
langzaam in de verte verdwijnen
vandaag moet hij iemand halen
de man met de zeis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten